Jumat, 16 Mei 2014

Siti Liza - Cinta Istimewa

"Cinta Istimewa" - Siti Liza

 
Sayang aku temani kamu sakit
Sayang aku temani kamu sehat
Sayang aku temani kamu senang
Kulakukan semua dengan cinta

Sayang kau bagai matahari pagi
Yang selalu datang tuk menghangati
Sayang bagiku kau sebuah puisi
Yang selalu bernyanyi di dalam hati

Sayang.....
Cintaku ini istimewa
Tak perduli engkau siapa
Kuterima apa adanya

Dan sayang...
Ku berkupikir cintaku luas
Selama kau masih bernapas
Dekap aku jangan kau lepas

Sayang aku temani kamu sakit
Sayang aku temani kamu sehat
Sayang aku temani kamu senang
Kulakukan semua dengan cinta

Sayang kau bagai matahari pagi
Yang selalu datang tuk menghangati
Sayang bagiku kau sebuah puisi
Yang selalu bernyanyi di dalam hati

Sayang..
Cintaku ini istimewa
Tak perduli engkau siapa
Kuterima apa adanya
Dan sayang..
Ku berkupikir cintaku luas
Selama kau masih bernapas
Dekap aku jangan kau lepas

Sayang...
Cintaku ini istimewa
Tak perduli engkau siapa
Kuterima apa adanya
Dan sayang...
Ku berkupikir cintaku luas
Selama kau masih bernapas
Dekap aku jangan kau lepas

Sayang aku temani kamu sakit
Sayang aku temani kamu sehat


...Sayang cintaku ini istimewa...

0 comments:

Posting Komentar